tirsdag 12. april 2011

Påske-egg


Påsken nærmer seg nå og jeg har prøvt meg ut på forskjellige påske-egg. Disse av stoff fant jeg oppskrift på hos Retro mama.

Her er noen heklede og strikket. De heklede fant jeg oppskrift på hos Karen Klarbæk.  Hun har også skjærtorsdagsvisning av påskeegg. Se her hvis du vil være med på det.


Det strikkede er et av Arne og Carlos sine.
Garnstudio har de også mange koselige småprosjektet for påsken. Så nå er det bare  til å sette igang!




Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Du verden så mange flotte påske egg, Bente. Her har vi ingen påskefølelse enda. Vi har bestemt oss for å ta båten et tak i påsken vi. Den skal på vannet fredag etter påsken, så "god tid" har vi ikke. Som vanlig. I dag er det regn og kaldt her i Porsgrunn, så turen går til butikken for å kjøpe nye gummistøvler til Marius. Kan ikke fatte å begripe hvor de gamle er henn gitt...Samma kan det være egentlig, for de er vel for små. Han vokser like fort som en løvetann i mai han..hehe
    Håper du får en finfin tirsdag.

    SvarSlett
  2. Oj, dette var mange fine påskeegg! :-) Så flink du er! Lekker påskebukett også.

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. For en herlig eggkurv! Plutselig følte jeg at jeg var litt seint ute... På tide å begynne med påskepynten, kanskje? (o:

    SvarSlett
  4. Ser du er i skikkelig påskestemning - flotte egg.

    SvarSlett

Tenderness Quilt

  Endelig!  Ferdig med  Tenderness Quilt  av Lillabane Lane Creations. Teppet er nydelig quiltet av Jannes Quiltestudio.  ...